VA FI FURNIZAT UN CONTRACT DE SERVICII DE FOTOGRAFIE?

Da, la contractarea serviciilor foto-video va fi semnat si un contract de prestari servicii intre parti. In contract vor fi trecute toate detaliile privind evenimentul (data eveniment, serviciu contractat, tarif, modalitate de plata, termen de livrare).

EDITATI TOATE FOTOGRAFIILE?

Da, absolut toate fotografiile pe care le veti primi vor fi editate digital. Editarea se va rezuma la lumina, contrast, culoare si dimensiuni (crop). Retusam inclusiv textura pielii, insa doar acolo unde vom considera ca este cazul.
Desigur ca se pot face si alte tipuri de editari mai avansate, cum ar fi scoaterea unor obiecte din cadru de exemplu, insa contra cost si doar in masura in care le si putem face.

CAT STATI LA EVENIMENT?

Vom fi prezenti incepand cu pregatirile de acasa si stam pana la finalul petrecerii (tort, hora miresei etc.), dar nu mai mult de ora 5 AM a doua zi.

DE UNDE SUNTETI? VA DEPLASATI SI IN ALTE LOCALITATI?

Suntem din Bucuresti, dar ne putem deplasa oriunde, atat in tara cat si in strainatate. Costurile de transport si cazare nu sunt incluse in oferta de pret.

AVETI APARATURA DE REZERVA?

Da, avem backup la absolut toate echipamentele.

CATE FOTOGRAFII / ORE FILMATE PREDATI?

Nu avem o limita de fotografii sau de ore filmate. Nici inferioara, dar nici superioara.
Filmam si fotografiem atat timp cat se intampla ceva.
Ce va pot spune sigur este ca nu ni s-a intamplat vreodata sa predam mai putin de 800 fotografii la o nunta sau minim 1 ora de material video final (editat).

CARE ESTE TERMENUL DE PREDARE AL MATERIALELOR?

Termenul de livrare va fi stipulat in contract de obicei 90 de zile lucratoare , dar in general le predam in maxim 30 de zile de la data evenimentului.

FACETI SESIUNI FOTO TRASH THE DRESS?

Trash the Dress, Love the Dress, Next day shooting sau sesiunea foto dupa nunta o recomandam, cu caldura!!! Mai ales cuplurilor care din motive organizatorice nu gasesc timpul necesar unei sesiuni foto in ziua nuntii, si care chiar isi doresc cateva imagini de impact pentru albumul lor.
Avantajele principale ale unei sesiuni foto de dupa eveniment sunt:
1. Nu exista limita de timp – in sensul ca timpul in ziua nuntii este limitat si nu ne permite deplasarea in locatii mai indepartate.
2. Nu exista limita de spatiu – in ziua nuntii putem merge doar in apropiere. In alta zi putem merge la munte, la mare, intr-un alt oras sau tara, pentru o serie de imagini memorabile doar cu voi doi.
3. Cuplul este mult mai relaxat decat in ziua nuntii, un lucru important ce isi pune amprenta in mod diferit asupra rezultatului unui demers de acest gen.

CARE ESTE DIFERENTA DINTRE UN ASISTENT SI UN AL DOILEA FOTOGRAF?

In functie de amploarea evenimentului este posibil sa avem un asistent cu noi, el nu are rol de fotograf/videograf desi poate prelua acest rol in orice moment in cazul in care unul din noi pateste ceva pe durata evenimentului. In general rolul lui este de a ne ajuta cu partea logistica.
Este recomandat un fotograf suplimentar, complet dedicat, pentru nuntile cu un numar mare de invitati (peste 120) sau logistica foarte complicata (evenimente diferite care se petrec simultan in aceeasi parte a zilei si in locatii diferite ex: pregatirile mirilor).

AVETI UN ASISTENT?

Sigur ca da! El ste prezent la eveniment sa ne ofere o mâna de ajutor, insa doar in functie de amploarea evenimentului. Asistentul are grija de echipamentele noastre, aseaza lumina la biserica sau in orice alt moment din timpul nuntii, mai exact el face tot ce este necesar pentru a ne usura munca incat sa putem fi cat mai creativi.

FOTOGRAFIILE NOASTRE VOR AVEA LOGO-UL VLAD ISPAS PHOTOGRAPHY SAU VOR FI DE MICI DIMENSIUNI?

Toate materialele livrate vor fi la rezolutie de print si nu vor avea logo-ul nostru pe ele.

CINE DETINE DREPTUL DE AUTOR ASUPRA FOTOGRAFIILOR / FILMARILOR?

Dreptul de autor înseamna ca noi suntem creatorii imaginilor si ca noi “detinem” drepturile de autor. Vânzarea sau obtinerea drepturilor de autor nu este posibila, dar veti avea posibilitatea de a va printa sau multiplica imaginile dvs. (foto/video) in cate exemplare doriti.

NOI VOM AVEA CUNUNIA CIVILA INTR-O ALTA ZI, VETI FI PREZENTI SI ATUNCI?

In principiu, da! Ideea e sa fim liberi in acea zi si la acea ora.

CATE FOTOGRAFII VOR FI IN ALBUM?

Numarul fotografiilor incluse in album difera in functie de albumul ales si de numarul de albume, insa in general pentru un album recomandam sa selectati in jur de 50 de imagini.

CUM FUNCTIONEAZA PROCESUL DE CREARE A ALBUMULUI?

Dupa predarea fotografiilor in format digital, dumneavoastra veti alege fotografiile pentru album in maxim 30 zile lucratoare.
Dupa ce ati facut selectia, in termen de cel mult 30 de zile lucratoare veti primi albumul.

ESTE OBLIGATORIU SA LUAM SI ALBUM FOTO DE LA VOI?

Nu este obligatoriu, dar este recomandat. Albumul de nunta este finalitatea muncii noastre – acolo spunem povestea nuntii. Si suntem convinsi ca va vor placea albumele realizate de noi.Nu trebuie sa ne credeti pe cuvant – veniti sa vedeti cateva din albumele noastre.

VOM PRIMI SI FISIERELE BRUTE?

Da, insa contra cost. 200 euro pt foto si 100 euro pentru video. Suportul digital de predare il veti asigura dumneavoastra.

Servicii foto Bucuresti – Ilfov.

Servicii foto profesionale pentru nunti, botezuri, cununii civile, petreceri, aniversari, dar si alte tipuri de evenimente.

Telefon: 0750.444.060

Email: contact@vladispas.ro

WHATS APP – 0750.444.060

Informatii utile

ACTE NECESARE STARE CIVILA

Copyright © vladispas.ro